söndag 7 september 2008

NAbostad!


Gokväll!


Berättade ju för ett tag sen att Nerikes Allehanda varit här och fotat och idag fick man se resultatet i tidningen! Tycker det blev jättefina bilder!

Ska försöka komma igång med bloggen ordentligt nu igen. Har kommit annat i mellan och kom nyss hem från värmen i Turkiet. Men nu när hösten kryper närmare kommer det säkert bli mycket mer pysslande här hemma också, börjar se fram emot julpysslet nu=)
Och såhär blev iaf resultatet i tidningen!





















Kram Em






9 kommentarer:

Marie sa...

Åh ser ut att vara ett jätte fint repotage. Trist att jag inte köpte tidningen idag. Vi bor ju "grannar" så vi får den tidningen till oss oxå.

Vita hjärtan sa...

Hej!

Så roligt att hitta in till dig, gjorde det via repotaget i NA, det var jättebra!!! Du har såå fint......tror man inte när man passerar pizzerian att det är så mysigt på översta våningarna ;-) Gillar speciellt tipset med gardinerna, från en vanlig IKEA-hiss-gardin till en exklusiv hissgardin, jättefin! Kommer titta in igen, garanterat!

Kram Annemari

Camilla sa...

Kul att få läsa om ert hem i NA! Ni har så fint!Till våren kan du få läsa om min trädgård i NA:s trädgårdsbilaga. Ha det gott! Kram Camilla

Camilla sa...

Ps. Min Blog hittar du på http://tradgardsliv.info

Anna Maria Niia sa...

Hallå! Vilket bra repotage det var i tidningen. Och vilket fint hem du skapat! Älskar också den vita stilen och håller på som bäst av försöka övertala Mathias om att våra furumöbler behöver målas om...

Ha det bra och hälsa flickorna!
Kram Anna Maria (dagmamma)

Mrs M sa...

Hej! Vad roligt och bilderna ser jättefina ut!
Kram/ Mimmi

Home No.1 sa...

Halloj!
Såg ditt hem i NA, vad fint ni har det=)
Blev intresserad av kuddarna du gjort i sovrummet med mongram är de från stoff och stil, och kan man stryka på dem?
Har jobbat i hop med din mamma , hälsa henne från mig!
Kram Annica

Em sa...

Tack för alla kommentarer!=) Jätteroligt! Hoppas att jag svarat på alla frågor både här och på mailen, hojta till annars ;)

Kram Em

Och kul att många som läser NA hittat hit! Välkomna!

Sarah sa...

Hej! Jag stoppade undan tidningen med reportaget om dig , för att jag skulle få läsa den när jag fick tid... NU ikväll hade jag den tiden :-) ...så nu måste jag förstås kila in och vinka hej! Själv bor jag i Hasselfors... Vilka mysiga inredningstips du gav i tidningen, jag sög åt mig ordentligt.... Skulle vilja få det så fint hemma hos mig ...och du, jag har också två små tjejer... :-)

Vänlig hälsning, Sarah