fredag 9 maj 2008

Äntligen...

Så har man blivit ägare till en madonna!

Länge gått och tänkt på en och när jag sprang på den här för 270:- så var det bara att slå till!

Hade tänkt mig en mindre egentligen men men... hoppas på att den får vara hel bara med tanke på barnen OCH pappa i huset, när de spelar fotboll inne och svettpärlor börjar skymta i mammas panna och funderingar på vad man ska rädda först!
Aja svinn får man ju räkna med ;) och den här väger 4,5kilo så den står ju stadigt iaf!







Trevlig helg!

Kram Em

1 kommentar:

Mamma Anka sa...

Vilken fin madonna!

Passar på att påminna om Bloggtråden på FL - inboxa mig gärna om du vill vara med! Jag kommer att lägga upp en ny tråd när jag fått in tillräckligt många 'medlemmar'.
Vad jag kan se så har du ingen "egenvinningsreklam".

Ankmor/FL