måndag 12 maj 2008

Nu så...

Skrev ju för över en månad sedan att jag skulle visa upp om jag hittatde något när jag var på Gekås i Ullared och nu så... bättre sent än aldrig!:)

Köpte de här lampfötterna och skärmarna där, lampfötterna gick visserligen mer åt beige men spraya dem vita. Buren, lyktan eller vad man väljer att kalla det köpte jag också där för en billig peng. Den här bilden är från hallen på övervåningen.


Nya lampfötter till sovrummet blev det också och vita såklart!

Köpte en STOR bur, likadan som den mindre, svårt att låta bli när det är så billigt! Den här står i mitt kök.


Nya kuddar till soffan i köket, dock inte från ullared. Tog bort sidokuddarna på varje sida och köpte två fyrkantiga dit och en avlång i mitten.


Allt för idag gott folk!
Ha de´

Kram Em

5 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka härliga fynd! Jag sitter här och suckar hänfört, som vanligt, när jag tittar in till dig!

Ha det gott!
Kram
Lotta

Marie sa...

Gud så fina saker man kan hitta där. Blir sugen på att åka dit nu när jag ser dina fynd.

Anonym sa...

Vilka fina fynd du gjort!
Du har ett så vackert hem.

Ha en fin vår!
Kram Bodil.

Em sa...

Tack, snälla=) roligt att höra.

Kram Em

Unknown sa...

Det är riktigt härligt att få fynda lite på Ullared, jättevacker lykta/bur! Kram Jasmin