måndag 9 juni 2008

Sovrumm/vardagsrum

Gokväll!

Idag visar jag bilder från sovrum/v-rummet




Har satt vanliga spaljeer för elementen, ser lite bättre ut vän utan=)





För den som är uppmärksam ser ni att det fattas en lampa i ena fönstret, vad hände? Jo jag säger åt min yngsta dotter som är man inte kan släppa med blicken (rymmer, klättrar på bänkar i fönster osv, you name it!) att hon vi ska stanna på övervåningen för mamma ska sätta upp en lampa, jaha minuter senare hör jag henne i trappen på väg ner och jag ska lite smidigt springa efter och hämta henne, klantig som få så trasslar jag in mig i lampsladden så den far i golvet! KUL!! Så nu är jag på jakt efter en likadan, gav 20:-/st för dem på en loppis, var så nöjd men jaja hoppas på att finna en ny=)





Bild ut mot hallen som ni fick se igår..

Här nedan kommer lite bilder från sovrumsdelen!




4 kommentarer:

Lotta sa...

Lika fint som alltid. Blir så avis att du kan ha det så snyggt, rent och prydligt. Jag försöker, men min man och mina tre barn försöker inte, om man säger så!

Kram
Lotta

Misu sa...

Va bara tvungen att halka förbi här igen- ev ren nyfikenhet ifall du kanske lagt ut fler bilder på nåt annat.- mkt riktigt,nya bilder o mer inspiration till mig!
Vill bara säga att jag verkligen beundrar ditt hem, OERHÖRT vackert och prydligt!

Du har i mitt tycke utomordentligt bra smak ;-), och vilken fin ide det med vanliga spaljeerna framför de tråkiga elementen!! =)

RIKTIGT RIKTIGT NAJS! :)

Bra fortsättning på kvällen! //Mira

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
jättefina bilder!

Jen sa...

Vilket otroligt fint hem ni har! Du är verkligen duktig på att få till det. Ha det gott!! / Jen