tisdag 10 juni 2008

Vårat kök

Nu visar jag hela köket för första gången på bloggen

Här är kortet taget från hallen.


Har tagit bort två skåpluckor och hängt dit linnetyg istället.




Här är luckorna också borttagna coh kryddskåpet fick bli tallrikshylla istället!
Man får göra det bästa av situationen när man bor i hyresrätt och inte får göra vad man vill ;)



Här är soffdelen i köket och det är här vi tittar mest på tv, vi har en stor tv står på kyl/frysen men den får ni inte se, nödvändiga men fuuula saker enligt mig!




Allt för idag gott folk!

Kram Em

9 kommentarer:

Livet runt 35 sa...

Hyresrätt? Har varit inne hos dig MÅNGA ggr och jag har liksom alltid trott att du bor i ett stort hus:-).
Himla fint!!!

Kram Anna

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
ja, jag trodde oxå du bodde i hus....

Lotta sa...

Hej tjejen!
Allt du visar är lika ljuvligt! Vad härligt med den mörka väggen, den bryter superfint mot det vita, och det ursnygga mörka skåpet. Och alla dessa underbara detaljer....jag blir alldeles grön av avund! ;-)

Kram
Lotta

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig lägenhet du har!

Så mycket fint.

de där burkarna i zink med etiketter var verkliga favoriter.

Kram Maud

Suz sa...

Så himla himla fint!!
Försöker inreda i samma stil som du, men det går trögt, får inte ihop det riktigt... Bor även jag i lägenhet, men nu har jag fått massor med smarta ideer från dig.

Tack för en inspirerande blogg :))

Em sa...

Tack snälla för alla kommentarer=)
Oh nej inget hus här inte, men önskar många gånger att jag hade ett! Mycket saker man vill ha men ont om plats!=)

♥ Elin ♥ sa...

Du har jättefint hemma!! Jag skulle jätte gärna se lite fler bilder på hur du gjort med spaljen på elementen! Ser snyggt ut!!

Kram Elin

Sandra R sa...

Hej!
Nu har jag tittat in hos dig så många gånger att det börjar bli dags att hälsa. Vilken inredare du är! Jag hämtar många härliga tips hos dig när det är en hängig dag.
Duktiga du. :-)
Ha det bra.

Malin sa...

Hej!
Vad fint du har det! Jag bor också i hyresrätt (suck) och har precis börjat min inredningsresa i vitt. Ibland känns det motigt och som en omöjlighet att nånsin få till mitt drömhem i lägenheten men du visar verkligen att det går! Så tack för en underbar blogg som verkligen inspirerar!!!

Kram Malin