onsdag 13 maj 2009

Jag gav upp....

Bilder från vardagsrum



Hej!
Jag hade ju planerat att jag skulle sätta upp hyllor till alla böcker.. åker och inhandlar allt... ojoj vad bra det skulle bli! Börjar borra o pluggar som vanligt och skruvar upp hylorna.. ställer sedan dit alla böcker och känner mig nöjd. Vad tror ni händer? Jo efter en liten stund hör jag världens brak!!! Går dit och ser varenda hylla och massa böcker huller om buller! Rabblar en liten ramsa och trestar med grövre plugg men det går inte!! Skitväggar! Ger upp och handlar bokyllor istället. Ser skittråkigt ut men ska på med fina lister hade jag tänkt! Blir nog bra i slutändan och det blir aldrig som man tänkt sig...

1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Hej!
Har du flyttat till ny lägenhet!
Vad kul att få inreda nytt.
Du verkar få det fint, Måste ha varit gipsvägg du skruvade i de är värdelösa.
Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten.
Ha det gott!
Kram Helen