fredag 7 november 2008

Julkänslor!

Längtar efter jul nu, och ska pyssla duktigt i helgen hade jag tänkt! Här kommer ett par bilder från förra året.




Lite annat:
Idol ikväll igen!
Va ska lars hitta på ikväll då??
Han ska sjunga sig igenom Nirvanas låt ”Smells like teen spirit”. Funderar på hur mycket han kommer förstöra den….
Förra veckan var katastrof tycker jag! Absolut inget fel att sticka ut och vara annorlunda, tvärtom! Han kunde haft den där kostymen och glasögonen, fine!
Men ramlar runt och beter sig allmänt irriterande… Sättet han gör det på (eller vad han försöker göra??) är bara patetiskt!
Är de det här sättet han vill vara artist på (eller vill han det överhuvudtaget?) Är det mediautrymme han vill ha eller va sysslar han med??
28år, äldst av alla, spelar pajas och för att inte tala om när de intervjuar honom. Kan inte svara på de enklaste frågorna utan att svara med det mest konstiga han kan komma på. Why???
Han har fått sin nuna i pressen nu, fan kom igen! Gör det här på riktigt ikväll!!!
För övrigt tycker jag Kevin tävlar i en klass för sig! Fick nog en favorit i år iaf:)
Kram Em

5 kommentarer:

Esbe sa...

Jag är verkligen så fascinerad över allt som du gör! Roligt att se alla dina fynd!!

Home No.1 sa...

Hej och tack för senast, handdukarna är ute på bilder i min blogg och en liten länk till dig...ha det gott vi syns nog snart igen!

Malin sa...

Hej!
Va kul att jag hittade hit! Precis min smak =) Vilken underbar smällkaramell , eller vad det heter =)
Kram Malin

Unknown sa...

Hejsan å va kul att jag hittade hit. Underbar blogg Em! Älskar dina bilder och ditt utlägg om idol var väldans roligt, fast jag inte ens ser det i år :(

Tack för titten o jag återkommer himla gärna!
Kram Malin

Anonym sa...

Vad fint ni verkar att ha det :-) Jag kommer defenetivt tillbaka och kikar mera. En sak som jag har tänkt på (singel som jag är), hur tänker männen när allt är bara vitt och i en viss inredningsform? :-)

Kramar Benita