torsdag 27 november 2008

Kök...

Hejsan!
Idag blir det lite bilder från ena sidan av vårat kök. Blir en repris från förra året med kransarna på stolarna.
Bilderna blev lite suddiga men orkade inte ta om;)
Imorgon fortsätter vi med andra sidan av köket.


Behöver hjälp med en sak... ni ser det stora skåpet i bakrunden, dålig bild och man ser inte hela men törs man måla det vitt tro? Brukar inte ha problem med att måla om saker men när det gäller skåpet är jag så osäker... vad tror ni?









Den här lådan har jag på våran köksö, som ni får se mer av imorgon!

Kram Em



4 kommentarer:

helenesskolsida sa...

Jag bara häpnar, så fint du gör!
Angående skåpet så förstår jag att du tvekar, men vad vill du göra med det och varför tvekar du? Själv står jag i valet och kvalet om jag ska måla farmors linneskåp vitt. Det passar inte in nu (det är trärent) men jag vet vilkt enormt min pappa lagt på det för att få bort den gröna färg den hade innan. Svårt ... Å andra sidan, får jag för mig att få linneskåpet trärent igen så är ju arbetet mitt.

/Heléne

Pernilla sa...

Din blogg är så sjukt fin! :-)
Jag tycker faktiskt inte att du ska måla skåpet. Det ser så bra ut och det bruna bryter av så fint mot det vita.
:-)

Emmas idéer sa...

Jäkligt fint... Har du bundit alla 6 kransar själv... vilken ork du har i så fall... jag ska väl göra en tror jag .. ha ha...

Du förresten.. volangkjolarna till stolarna.. är de köpta eller hemmasydda... kanonfina.. letar efter fina till mina nu,...

Ha en trevlig helg

Karina sa...

hej. En ny tittar in. Jag tycker INTE du skall måla skåpet. Tyckte att det passade in med den mörka biten i allt det vita. men d är ju min odesigniga åsikt :)
Hälsningar
Karina
trasseltofs.bloggagratis.se