söndag 17 februari 2008

Hall



Hej allihop!
Hoppas ni haft en bra helg! Här har det inte hänt så mycket, sambon har jobbat hela helgen. Blev att man kolla på melodifestivalen igår och myste med stora tjejen, lillasyster somnade redan halv sju.
Har inte hänt ett smack på inredningsfronten heller. Lusten finns!:) Men inte orken! Hoppas man blir lite piggare nu när det börjar bli ljusare ute!
Är sugen på att köpa allt möjligt till hemmet just nu men får lugna mig lite i brist på pengar, har förhandsbokat massa böcker på bokrean på nätet och sen blir det säkert, om jag känner mig själv rätt en massa böcker i affärerna sen i alla fall:)


Idag tänkte jag visa lite bilder ifrån våran hall
Bokhylla som fungerar utmärkt till skoförvaring, mössor och vantar.
Barnens krokar




Kram Em





2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar runt i din fina blogg.
Verkligen snyggt i hallen..
Ha en trevlig kväll!

Lotta sa...

Supersnyggt! Så vill jag med få till det! Men med två tonårssöner, en make och en 6-årig dotter, plus mig själv, så vill det sig inte riktigt! Men drömma kan jag!

Ha det gott!
Kram
Lotta