torsdag 14 februari 2008

Välkomna!

Är nybörjare i bloggvärlden och tänkte se om det här är något för mig:)

Börjar med att lägga in några bilder från vårat kök






Kronan har jag målat och slitit på, var svart när jag köpte den. Har även klistrat på en bild på krukan.




Glasklocka med lite tvålar i som jag gjort.






Tycker Azaleor är så vackra! Har lyckats hålla den vid liv genom att ge de 1dl vatten varje dag, ska väl tilläggas att jag lyckas ta död på ganska mkt i vanliga fall.














9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och Välkommen till blogg världen!
Hoppas du kommer att tycka det är kul.
Jag har ju sett bilder från ditt hem på fl och tycker det är underbart.
Så jag hoppas att du visar upp ditt vackra hem.
Ha en underbar Alla hjärtans dag med din familj.
Kram från andra sidan plurret. ♥

Vi sa...

Hej!

Va roligt med en ny blogg! Stort lycka till... Kram

Em sa...

Hej! Tack så mycket:) vad kul att höra!
Hoppas ni också får en finfin Alla hjärtans dag!
Kram

Ulrika sa...

Hejsan

Välkommen till bloggens värld, jag har själv precis börjat blogga. Vilka fina saker du har. Vilka härliga burkar,jag är tokig i plåtburkar. Vilka fina bilder du visar. Ha en bra alla hjärtans dag
Kram

Lantliga drömmar sa...

Hej!
Fina bilder du har, och kul med en ny blogg! Ska bli roligt att se vad du visar framöver!

Ha en god fortsättning på alla hjärtans dag!

Lotta sa...

Hej!
Välkommen till bloggvärlden! Det ska bli väldigt skoj att följa din blogg, du har ju ett så himla fint hem!

Ha det gott!
Kram
Lotta

Ett hus i vitt sa...

Åh vad kul med en ny blogg! Det ser verkligen jättemysigt ut i ditt kök. Välkommen till bloggvärlden får man väl säga också. Jag har bloggat i snart ett år nu och det blir bara roligare och roligare, som ett gift ;-). Hoppas du har haft en mysig alla hjärtans dag. Kram, Anette

Em sa...

Tack för alla som önskat mig välkommen:) Det värmer!

Moodboardwithflowers sa...

Jag gillade burkarna!!!! Superfina!!