lördag 23 februari 2008

Projekt tallrikshylla


Före:


Efter:



Ok, ok! Jäääättedålig före-bild men hoppas ni kan skymta en aning om hur det såg ut innan!

Har velat ha en tallrikshylla men har inte fått plats på väggen i köket och har inte velat tagit bort något för att göra plats för en heller.
Men så igår fick jag en snilleblix att jag skulle ta bort skåpluckan till kryddhyllan som jag inte använde iaf.
Fick snilleblixt nr2 när jag kom på att jag kunde måla några kraftiga blommpinnar att ha i min tallrikshylla, passade dessutom utmärkt i hålen man annars kan flytta hyllplanen, ibland har man tur:)
Tog sen ett gammalt fult träfärgat vinställ och målade vitt och sen fick det åka upp en hylla ovanför allt!
Blev så mycket mysigare!

Hoppas ni får en bra kväll!:)

Kram Em

4 kommentarer:

Lotta sa...

Supersnyggt! Vilken härlig idé!

Kram
Lotta

Petra sa...

Hej! Hoppas det är ok att jag länkat din blogg? Du har ju suuupersnyggt! Så bra idé med kryddhyllan, själv vill jag ta bort alla våra överskåp. Synd man bor i hyreshus, man kan ju liksom inte göra som man vill, *grr*..
Ha en bra dag! Kramiz /Petra

Andrea sa...

Hej vännen.
Fin blogg med alla dina fina pyssliga idéer, du är så duktig på det husliga :)Själv har jag känt mig mer än överentusiastisk senaste tre dagarna då jag målat tre rum o inrett dem på de dagarna.. men skönt nu när det är gjort. Ont i kroppen dock, lyft alla möbler själv inkl dubbelsängar i trappen hehe. Vill man så kan man. Ska följa din blogg lite grann, kul att se vad du gör därhemma, har massa hemlängtan just nu så får väl räcka tills vidare att kika in hos dig :) Kram

alima sa...

oj va fint det blev, super mysigt ! önskar jag kunde hitta på nåt liknande här hemma...!