torsdag 18 december 2008

Ett litet projekt...

Sitter och funderar, eller har funderat ett tag i och för sig... Om man ska ta och göra om en klädgarderob här hemma till litet arbetsrum som vi hade i förra lghten.. hm.. tål att tänkas på ett tag till tror jag.. lusten finns men inte orken.. Här kommer det gamla inlägget nedan om garderoben från förra lägenheten!






Nu har jag pysslat om lite i en garderob jag har på övervåningen! Vi har haft dator, skrivare osv här inne hela tiden (även om jag mest sitter med datorn i soffan!) Senaste året har det dock blivit en kasta-in-och-göm-saker garderob.
Nej det var dax för ett litet lyft!
Här är resultatet!




Garderoben är 113cm x 100cm
Man kan gå in och vända iaf:)
Tidskriftsamlar från ikea i trä, målade och med beslag på.





Allt för idag!
Ska fixa till granen på lördag så återkommer med den då!
Kram Em



6 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Vilken mysig garderob! Fast garderob är ju synd att säga. Vad smart du gjort med tidskrifthållarna från Ikea. Ja nu har du det roligaste kvar, granen. Det är så härligt när den är klädd tycker jag. Tyvärr får jag inte uppleva detta i år. Efter som vi reser bort på Lördag och är borta i en vecka. Men jag får glädjas åt alla bloggar kompisars istället.
Kram Helen

Eddan sa...

Oj vilken "söt" arbetsplats. Smart att använda en garderob :-).
Kul att du också ska läsa Jo Nesbö i jul - jag fick hem mina böcker häromdagen men har inte hunnit börja med dem. Hoppas du också gillar dem.

Må så gott! Kram från Anette

Jenny Oak Fae sa...

Jättefint & praktiskt..!Jag har också min dator i en garderob, men i en betydligt mindre garderob dessvärre...

Kram, Jenny

<3

Fredrik sa...

vilken dröm! så himla fint!
/nakenfis.se

Vita hjärtan sa...

Vad fint det blev! Mysigt och användbart!

Kram Annemari

Malin sa...

Hej!
Vilken otroligt fin hörna du gjort! Ser jättemysigt ut, jättebra idé med Ikeas trähållare.
Hoppas du har en mysig jul!
Kram Malin