måndag 8 december 2008

Lite köksbilder...


Kram Em

3 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jättefina bilder från köket..!

: )

Kram, Jenny

<3

Home No.1 sa...

hej Em!!!
Jättefint alltihop, tyvärr kan jag inte hjälpa när det gäller författare av genren deckare men ska höra med lilla mamma,hon har läst det mesta i den kategorin...jag återkommer..Kram annica.

Eddan sa...

Hejsan!
Jättefina bilder hos dig som vanligt, du har det så himla mysigt!
Såg att du önskade tips om deckare. Jag har börjat läsa en norsk deckarförfattare som heter Jo Nesbö. Han är en musiker som börjat skriva deckare och hans huvudperson heter Harry Hole. Jag har läst Kackerlackorna, som utspelades sig i Thailand. Hans andra böcker har jag beställt på www.megastore.se där de just nu säljs för 19:- styck!

Må så gott! Kram från Anette